Vieve, Nolin, Novée, Lova, Neva of Lune - Zwangerschapsforum

Poll: Vieve, Nolin, Novée, Lova, Neva of Lune


Vieve
Nolin
Novée
Lova
Neva
Lune


Nic (Gast) - schreef op 02-11 om 16:22
Welke originele meisjesnaam vinden jullie het leukste bij onze dochter Julot? Andere opties zijn ook welkom, want we hebben nog even de tijd om te twijfelen
2 antwoorden en 24691598x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 02-11 om 19:33
Ik vind vieve, Novée en lova allemaal wel leuk! De rest vd namen wat minder.
Anouk (Gast) - schreef op 04-11 om 06:05
Ik vind Vieve er het leukst bij

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!