Lova, Runa, Mette of Tove - Zwangerschapsforum

Poll: Lova, Runa, Mette of Tove


Lova
Runa
Mette
Tove


Cecile (Gast) - schreef op 13-07 om 19:30
We krijgen een meisje - jeej! Inmiddels al 32 weken onderweg en we willen snel een keuze maken wat betreft de naam. We houden van Scandinavische namen, maar willen graag iets origineler dan bv. Elin of Ronja. Onze zoon heet Sten.
2 antwoorden en 25921335x bekeken
sunshine1987 - schreef op 14-07 om 04:28
Van het rijtje vind ik mette leukst. 

Misschien vind je Marit nog iets? Scandinavische naam die je laatste paar jaren bijna niet meer hoort. 
Anoniem (Gast) - schreef op 14-07 om 22:58
Ik ga ook voor Mette! Hele leuke, vrolijke naam!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!