Aimee vind ik niet bijzonder, te Frans tegenover Elise. Isobel: lijkt alsof het fout is doorgegeven aan de gemeente en het eigenlijk Isabel moest zijn. Emilie en Eleanor vind ik de mooiste.
Emilia vind ik beter passen dan Emilie en sowieso een heel mooie naam. Verder ook Alexia, Eliénne, Amelie, Lorainne. Laat je weten wat het geworden is?