Eleanor, Isobel , Aimee of Emilie - Zwangerschapsforum

Poll: Eleanor, Isobel , Aimee of Emilie


Eleanor
Isobel
Aimee
Emilie


M (Gast) - schreef op 04-07 om 15:34
We kunnen niet kiezen. Zoeken een elegante meisjesnaam.
Zusje van Elise (Elise Noralie) en Maxime (Maxime Aurelie).
5 antwoorden en 26018619x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 04-07 om 17:59
Aimee vind ik heel mooi!!
Anoniem (Gast) - schreef op 08-07 om 10:04
Aimee vind ik niet bijzonder, te Frans tegenover Elise. Isobel: lijkt alsof het fout is doorgegeven aan de gemeente en het eigenlijk Isabel moest zijn. Emilie en Eleanor vind ik de mooiste. 

Wat vind je van Camille? 
Karatekid - schreef op 08-07 om 22:09
Emilia vind ik beter passen dan Emilie en sowieso een heel mooie naam. Verder ook Alexia, Eliénne, Amelie, Lorainne. Laat je weten wat het geworden is? 
Gliss - schreef op 10-07 om 17:10
Ik vind Eleanor het mooist, maar Aimee ook en misschien wat beter passen bij de andere meiden (met name vanwege Elise). 
Amoxiclav - schreef op 13-07 om 14:58
Eleanor, mijn dochter heet ook zo ;-)

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!