Salomé, Soïse, Sadie of Fauve - Zwangerschapsforum

Poll: Salomé, Soïse, Sadie of Fauve


Salomé
Soïse
Sadie
Fauve


Fien (Gast) - schreef op 01-06 om 11:13
We zoeken een bijzondere, maar niet te aparte naam voor ons meisje. Andere opties zijn nog welkom. Welke associaties hebben jullie? En welke vinden jullie het mooiste? Ze wordt het zusje van Anaïs, Zonne en Fiore.
5 antwoorden en 26369292x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 01-06 om 12:57
Ik lees de eerste zin en denk.. waarom deze gekke namen dan?
Debbie (Gast) - schreef op 01-06 om 18:39
Fauve: vind uitspraak Foof niet zo mooi. En er is al een naam met een F.
Vind Soïse een mooie naam, maar in combinatie met namen van de zussen zou ik voor Sadie gaan.
Aimée (Gast) - schreef op 01-06 om 19:10
Absoluut Soïse!
De naam Soïse heeft dezelfde betekenis als de naam Sophia, namelijk wijsheid, maar is net wat origineler. Ik vind Soïse een mooie klassieke naam.
Anoniem (Gast) - schreef op 15-06 om 15:51
Soïse vind ik heel mooi en vrouwelijk. Ik zou voor Soïse gaan.
Roos (Gast) - schreef op 16-06 om 12:44
Fauve of Salomé!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!