Help, namencrisis! Zoektocht Hollandse/Limburgse/Friese jongensnaam - Zwangerschapsforum

Anne - schreef op 16-03 om 08:40
Tibbe of ties? Lijkt op je voorbeeld maar net iets anders. Wat vind je man mooi?
3 antwoorden en 27258156x bekeken
Milou (Gast) - schreef op 16-03 om 10:30
Tiebe, Tijke en Wiek vind ik het mooiste. Nog wat andere opties: Stan Ward Dries Rink Theije Stern Sten Stef Lieuwe 
Debbie (Gast) - schreef op 16-03 om 12:25
Vind Tijke helemaal niet ouderwets en juist heel goed kunnen.
Anders misschien nog: Fijs, Fosse, Sjors.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!