Noor, Saar of Nila - Zwangerschapsforum

Poll: Noor, Saar of Nila


Noor
Saar
Nila


Elle (Gast) - schreef op 15-03 om 18:54
Help, we komen niet uit de meisjesnaam! Mijn man en ik verwachten eind mei onze eerste kindje, een meisje! We hebben samen een top 3 gemaakt en vinden onderstaande namen leuk. Alleen vind ik de ene dag Saar mooi, de andere dag weer Noor of Nila. Mijn man vindt alle drie lief en stoer klinken.
8 antwoorden en 27263268x bekeken
Milou (Gast) - schreef op 15-03 om 20:19
Ik vind saar het leukste, maar verkeerd kiezen kan je niet. 
Saar - lieve naam. 
Noor - lief, maar wat stoerder dan saar. 
Nila - prima, maar mss verstaan mensen mila. 
Bea (Gast) - schreef op 16-03 om 01:52
Saar vind ik een beetje truttig
Noor prima maar dan vind ik Nora leuker

Nila is wel origineler
Anoniem (Gast) - schreef op 16-03 om 06:22
Nila, super leuk! Noor en saar hoor je al best veel maar ook prima namen hoor.. succes met je keuze!! 
Femke1993 - schreef op 16-03 om 12:24
Sara/Zara vind ik leuker dan Saar.
En Nora ook leuker dan Noor.
Nila vind ik mooi!  
Debbie (Gast) - schreef op 16-03 om 12:30
Vind Nila prima bij een volwassen vrouw passen. En ik kleuren en juist leuk. Idee: zet Nila in een diepblauwe kleur op het geboortekaartje.
Anoniem (Gast) - schreef op 16-03 om 23:21
Nila vind ik heel mooi! 
Anoniem (Gast) - schreef op 17-03 om 13:06
Nila doen joh! Super leuk en past prima bij een volwassen vrouw!!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!