Voor een meisje Leuk of niet? - Zwangerschapsforum

Anoniempje (Gast) - schreef op 17-01 om 09:56
Wat vinden jullie van de naam Jackie voor een meisje? 
Staat in onze top 3 maar mijn man is er behoorlijk weg van ik twijfel.. 
2 antwoorden en 28040048x bekeken
Jo (Gast) - schreef op 17-01 om 10:14
Leuk. Ik vind h e t een mooie naam. 
Debbie (Gast) - schreef op 17-01 om 14:24
Leuk, maar dan wel met ie aan het eind.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!