Nowi, Nin, Nia of Niene - Zwangerschapsforum

Poll:








Anoniem (Gast) - schreef op 05-09 om 11:24
Welke naam is het mooist voor een meisje?
8 antwoorden en 29934615x bekeken
B. (Gast) - schreef op 05-09 om 12:01
Niene.
Anders Nia.
Anoniem (Gast) - schreef op 05-09 om 15:26
Niene!
Anoniem (Gast) - schreef op 06-09 om 15:09
Niene!
Debby (Gast) - schreef op 09-09 om 04:12
Ik vind Niene wat gewoontjes. Ik vind zelf Nia het mooist. 
Lily90 - schreef op 09-09 om 10:24
Nin of Niene 
Anoniem (Gast) - schreef op 10-09 om 21:33
Nia vind ik het mooist! Ik het het vrouwelijk en vlot overkomen.
Nin is niet helemaal mijn smaak
Gerben (Gast) - schreef op 11-09 om 05:05
Niene of Nia.

Nin doet me teveel denken aan het Engelse woord “ninny” =scheldwoord. Nowi vind ik niet mooi.
ii (Gast) - schreef op 14-09 om 08:20
Niene!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!