Feline , Saar, Jasmijn of Suze - Zwangerschapsforum

Poll: Feline , Saar, Jasmijn of Suze


Feline
Saar
Jasmijn
Suze


Anoniem (Gast) - schreef op 17-08 om 10:09
Grote broer heet Bram en half broertje Moos
5 antwoorden en 30155040x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 17-08 om 10:31
Ik heb op Jasmijn gestemd, maar Saar vind ik ook erg mooi! 
Emme (Gast) - schreef op 17-08 om 11:52
Ik heb niet zoveel met Jasmijn. Vind de afkorting Jas ook niet leuk. Bij Feline (Fee of Lien) en Suze (Suus) is de afkorting leuker. Maar de naam die ik het beste vind passen is Saar
Rose (Gast) - schreef op 17-08 om 12:21
Niet Suze. De andere drie vind ik wel leuk!
madelene - schreef op 17-08 om 13:06
jasmijn en feline vind ik mooie namen ons derde meisje heet jasmijn maar ik heb gestemd op Feline ook een prachtige naam
helaas dacht mijn man daar anders over maar jasmijn vind ik ook super mooi.
B. (Gast) - schreef op 17-08 om 20:34
Bij de andere twee namen vind ik Suze of Saar het mooist combineren. De andere namen zijn te lang, ook al heeft Jasmijn maar twee lettergrepen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!