Saar, Lotte, Madee, Evi, Feline, Emma, Tess of Suz3 - Zwangerschapsforum

Poll: Saar, Lotte, Madee, Evi, Feline, Emma, Tess of Suz3


Saar
Lotte
Madee
Evi
Feline
Emma
Tess
Suze


Anoniem (Gast) - schreef op 06-08 om 19:23
In verwachting van een meisje maar de namen wat een lastig feit. Liefst beetje passend bij grote broer bram . Wat vinden jullie?
9 antwoorden en 30275364x bekeken
Mama1982 - schreef op 06-08 om 19:25
Of andere suggesties?
Anoniem (Gast) - schreef op 06-08 om 19:28
Flore is ook leuk bij Bram
Anoniem (Gast) - schreef op 06-08 om 19:48
Saar en Feline vind ik heel mooi! Passen ook leuk bij de naam Bram. (Vind ik ook een hele leuke naam).
Lily90 - schreef op 06-08 om 19:58
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk, alleen van Evi ben ik niet zo'n fan. Emma is wel heel populair, dus persoonlijk zou ik voor een van de andere opties gaan. 
Mama1982 - schreef op 06-08 om 20:22
Wat grappig om te lezen saar en Feline zijn lichtelijk ook mn voorkeuren maar zoveel keus opties en 2 meningen ????
Emme (Gast) - schreef op 07-08 om 06:48
Hoi!! Ik vind Saar en Suze het leukste passen! 
Gerben (Gast) - schreef op 07-08 om 13:52
Ik vind Saar, Lotte of Suze het leukst klinken bij Bram.
B. (Gast) - schreef op 08-08 om 13:35
Ik vind Emma de mooiste naam maar die wordt wel veel gegeven op dit moment.
Lotta (Gast) - schreef op 13-08 om 13:22
Ik vind Feline en Madee het leukst!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!