Vinden jullie Raf een leuke jongensnaam of meer een naam voor een hond? - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 08-05 om 08:56
Raf vind ik een stoere jongensnaam, staat al lang bovenaan mn lijstje, afgeleid v Rafael.
Rafael vind ik iets te ordinair als roepnaam.
Maar klinkt Raf niet iets te commanderend? 
Daarnaast heet mijn man Rob. Kan deze combi? Ik zag al ergens op een forum DeRob en DeRaf....

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!