Puck of Keet voor een meisje? - Zwangerschapsforum

Bianca - schreef op 02-12 om 08:24
Keet, maar Kate staat wel mooier bij Bobby. Puck vind ik persoonlijk echt helemaal niks
37 antwoorden en 48734722x bekeken
Bianca - schreef op 02-12 om 08:26
Sorry drukte te vroeg verzenden, maar Puck doet me altijd denken aan ukke puck dus net of ze dan altijd klein is.
mini me - schreef op 03-12 om 14:21
Als echt één van beide kiezen is dan keet. 
mirthe (Gast) - schreef op 03-12 om 14:29
Nee geen bobbi keet of puck. Na mijn mening zijn dit niet echt namen.
Hoop dat je een leuke naam tegen komt xx succes
Anoniem (Gast) - schreef op 04-12 om 07:15
Keet, super leuk!
Nano (Gast) - schreef op 09-12 om 19:33
keet!! Past ook beter bij bobbi
Loes (Gast) - schreef op 14-12 om 19:33
Keet!
dvduren - schreef op 15-12 om 13:02
Ik ga zonder enige twijfel voor Puck!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2