Meis, leuk!, Meis of niet leuk! - Zwangerschapsforum

Poll: Meis, leuk!, Meis of niet leuk!


Meis, leuk!
Meis, niet leuk!


Anoniem (Gast) - schreef op 01-01 om 20:52
Wat vinden jullie van de naam Meis?
8 antwoorden en 33065400x bekeken
floydi - schreef op 01-01 om 20:54
Sorry ik niet. Is een koosnaam voor een jonge vrouw in mijn woordenboek. Maar als je het zelf leuk vindt lekker doen. 
Debby (Gast) - schreef op 02-01 om 05:44
Wel leuk, is wat mij betreft een korte, krachtige naam.
Anoniem (Gast) - schreef op 02-01 om 19:20
Meis, hele leuke naam.
Lotte (Gast) - schreef op 09-01 om 11:21
Ik vind de naam leuk! Nog liever zie ik het als Mijs.
Anoniem (Gast) - schreef op 09-01 om 18:43
Ik vind het een hele mooie, lieve naam. 
Anoniem (Gast) - schreef op 09-01 om 19:59
Ik denk dan hè meis(je). Maar als je een broertje dan Goos  (gozer) noemt past het weer prima.

Voor mij geen naam maar meer afkorting dus
Saartje (Gast) - schreef op 10-01 om 07:02
Leuke naam! Liever nog: Mijs
Gast (Gast) - schreef op 24-01 om 08:05
Ik vind meis een hele mooie naam. Misschien Mijs leuker

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!