Fajah leuk!, Fajah-Fae Leuk! of Ik vind het niets - Zwangerschapsforum

Poll: Fajah leuk!, Fajah-Fae Leuk! of Ik vind het niets


Fajah leuk!
Fajah-Fae Leuk!
Ik vind het niets


Anoniem (Gast) - schreef op 25-12 om 08:59
Wat vinden jullie van Fajah-Fae voor een meisje
We willen wel graag zo soort naam maar dan met een roepnaam andere surgesties zijn ook welkom
2 antwoorden en 33166663x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 03-01 om 18:30
Ik vind Fajah heel mooi! Vrouwelijk en vrolijk. De combinatie Fajah- Fae vind ik wat minder. 
Lotte (Gast) - schreef op 09-01 om 11:32
Ik vind zowel Fajah als Fae leuke namen, maar samen wat minder. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!