Vicky, Vickie, Vickey, Viky, Vikie, Vikey, Vikkey of Vikkie - Zwangerschapsforum

Poll: Vicky, Vickie, Vickey, Viky, Vikie, Vikey, Vikkey of Vikkie


Vicky
Vickie
Vickey
Viky
Vikie
Vikey
Vikkey
Vikkie


Maella (Gast) - schreef op 04-12 om 17:08
Welke schrijfwijze
3 antwoorden en 33470659x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 04-12 om 17:30
Ik zou voor Vicky gaan.
Debby (Gast) - schreef op 04-12 om 18:50
Ik ook
Kiki (Gast) - schreef op 04-12 om 18:53
Ik zou gaan voor Vickie of Vicky

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!