Wij waren al snel uit over de meisjesnaam, maar een jongen blijft moeilijk. Wat zijn jullie favorieten? Misschien dat jullie ons op een idee brengen! We houden van kort, origineel en een tikkeltje stoer
Ons lijstje: Eden, Bowen, Adel, Twarres, Sem, Birger, Chizzo, Ferron,Zendey,Ziggy, Millo...
en als het bij ons een jongetje was geweest dan had ie "Zion" geheten..
(Mijn neefjes heten: Levi, Len, Yorn, Louden, Dilan en Yari)
Onze jongens naam en meisje naam stond al snel vast. Wij krijgen een meisje en gaat Nyana heten ( Ni-jana) en als het een jongens was geweest Nyano (Ni-jano)
Beide namen kom je heel weinig tot bijna niet tegen en vindt ze wel stoer klinken.
Liefs