Eden voor een meisje of voor een jongen - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 16-10 om 15:27
Vind je Eden een jongensnaam of eerder een meisjesnaam?
8 antwoorden en 34141436x bekeken
mama2 - schreef op 16-10 om 16:30
Vind het voor een meisje mooier
Debby (Gast) - schreef op 16-10 om 19:02
Kan allebei, maar mijn voorkeur is Eden voor een meisje.
GirlC (Gast) - schreef op 16-10 om 20:30
Ik ken Aiden en hij is een jongen. Met een E ken ik de naam niet
Anoniem (Gast) - schreef op 17-10 om 06:00
Ik vind dat het voor allebei kan. Alleen ik vind Aiden mooier gespeld.
dd87 - schreef op 25-10 om 16:20
Een echte jongensnaam
nellie - schreef op 25-10 om 17:18
Eden hazard is een voetballer, een man dus
MissMeadow - schreef op 26-10 om 00:21
Eden als meid en Aiden als jongen. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!