Bram, Thijmen, Gijs of Tim - Zwangerschapsforum

Poll: Bram, Thijmen, Gijs of Tim


Bram
Thijmen
Gijs
Tim


Girlcur (Gast) - schreef op 11-10 om 21:22
Welke naam is het leukst?
8 antwoorden en 34198553x bekeken
Kiki (Gast) - schreef op 12-10 om 09:04
Bram en Tim komen mij echt te veel voor. Thijmen vind ik een mooie klassieke naam. Gijs vind ik ok..
Verder: Sep, Mats, Ivan, Boaz, Ties
Roosje (Gast) - schreef op 13-10 om 09:10
Ik zou voor T(h)ijmen of Gijs gaan. Tim vind ik leuk, maar is een beetje afgezaagd, naar mijn idee. Bram staat al zo lang in de top 3 (net zoals Sem, die ook wel goed in het rijtje past en een mooie naam is).
Leukere namen vind ik: Tiemen, Ties, Sepp, Mattis, Abel, Samuel, Krijn, Seth, Pepijn
Girlcur (Gast) - schreef op 13-10 om 15:49
Dankje voor jullie inspiratie! 
Eva (Gast) - schreef op 14-10 om 09:06
Ik vind Tim en Bram heel leuk! Jammer dat je ze al zo vaak hoort. Sem vind ik ook leuk.
Girlcur (Gast) - schreef op 14-10 om 17:53
@Eva mijn man vindt Sem verschrikkelijk.. Zelf vind ik het okk een leuke naam. Bij Bram twijfelen we omdat het al zo vaak voorkomt.. 
Meis (Gast) - schreef op 15-10 om 18:02
gijs of thijmen!
Girlcur (Gast) - schreef op 16-10 om 20:29
Bedankt.. Bram Thijmen en Gijs gaan alle 3 wel een beetje gelijk op haha grappig! 
Anouk (Gast) - schreef op 18-10 om 10:18
Allemaal niet mijn smaak, maar Tim dan het leukst. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!