Marion, Orielle, Marion-Fleur of Fleur-Orielle - Zwangerschapsforum

Poll: Marion, Orielle, Marion-Fleur of Fleur-Orielle


Marion
Orielle
Marion-Fleur
Fleur-Orielle


Bieken (Gast) - schreef op 25-09 om 20:55
Hulp bij meisjesnaam!
2 antwoorden en 34415809x bekeken
Lisa (Gast) - schreef op 26-09 om 05:13
Marion vind ik wel erg ouderwets. Fleur en Orielle vind ik wel ok.
Anoniem (Gast) - schreef op 26-09 om 07:23
Ik ken twee mensen die zo heten 55+ ers idd een hele ouderwetse maar niet leuke naam.. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!