Yve (zegt ieff), Do of Jezz (zegt djez) - Zwangerschapsforum

Poll: Yve (zegt ieff), Do of Jezz (zegt djez)


Yve (zegt ieff)
Do
Jezz (zegt djez)


Anoniem (Gast) - schreef op 25-07 om 21:52
We zijn heel erg aan het twijfelen welke meisjesnaam te kiezen ?
We komen er niet uit help ons
4 antwoorden en 35124159x bekeken
Linda (Gast) - schreef op 26-07 om 06:06
Yve 
Agnes (Gast) - schreef op 26-07 om 07:25
Ik vind Yve supermooi, ik zou alleen zelf Yf schrijven bij deze uitpsraak en geneigd zijn om Yve uit te spreken zoals je het zegt.
Anoniem (Gast) - schreef op 28-07 om 07:03
Ik ga voor Jezz! Super leuke naam! 
Lot - schreef op 30-07 om 22:18
Yve zou ik uitspreken al Ieve wat ik persoonlijk mooier vind dan Ieff
Do is leuk, kort maar krachtig
Jezz vind ik het leukste! Als zou is Jess of Jazz schrijven

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!