Damien (jongen), Mateo (Jongen) , Emily (meisje) of Lea (meisje) - Zwangerschapsforum

Poll: Damien (jongen), Mateo (Jongen) , Emily (meisje) of Lea (meisje)


Damien (jongen)
Mateo (Jongen)
Emily (meisje)
Lea (meisje)


Anoniem (Gast) - schreef op 06-06 om 08:09
Wij verwachten in januari 2018 ons eerste kindje. Maar nu blijven we maar twijfelen tussen 2 jongens namen en 2 meisjes namen.
2 antwoorden en 35684354x bekeken
MHB (Gast) - schreef op 06-06 om 21:35
Ik heb Mateo altijd heel mooi gevonden en wat vind je van Demian? 
Anoniem (Gast) - schreef op 07-06 om 11:03
Mateo als jongensnaam vind ik super mooi! daar zou ik niet aan gaan twijfelen. als meisje naam zou ik voor Lea kiezen maar ook Emily is niet verkeerd

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!