Adam ( uitspraak Edem), Amine , Noah ( uitspraak Nooh) of Zayd - Zwangerschapsforum

Poll: Adam ( uitspraak Edem), Amine , Noah ( uitspraak Nooh) of Zayd


Adam ( uitspraak Edem)
Amine
Noah ( uitspraak Nooh)
Zayd


Anoniem (Gast) - schreef op 24-05 om 12:54
Hi meiden,

Ik ben zwanger van mijn tweede zoontje en ben een beetje inspiratieloos betreft de naam. Mijn man wilt graag de naam Noah ( islamitische uitspraak Nooh) ik vind de naam Zayd wel leuk, maar ken een kindje dat zo heet en laat me zeggen dat het niet zo een leuk kind is haha dus daardoor twijfel ik. Ook vinden we beide de naam Amine en Adam leuk. Ons eerste zoontje heet Naoufal, bij hem hebben we ook over deze twee getwijfeld. Wat vinden jullie? Heeft iemand nog een leuk idee voor een islamitische naam?
1 antwoord en 35810823x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 24-05 om 14:25
Amine, door de e aan het einde kunnen mensen denken dat het een meisje is.
Noah, door andere uitspraak moet je er rekening mee houden dat je dat vaak moet voorzeggen.
Adam: niets mis mee.
Zayd het leukst.
Misschien nog Cem (djèm) of Omar.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!