Alper, Espen, Malte, Pepe of Roemer - Zwangerschapsforum

Poll: Alper, Espen, Malte, Pepe of Roemer


Alper
Espen
Malte
Pepe
Roemer


Nora (Gast) - schreef op 20-04 om 15:37
Ik verwacht binnenkort een zoontje en houd van stoere, maar aparte namen. Welke vinden jullie het leukst?
5 antwoorden en 36233068x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 20-04 om 17:27
Espen heeft bij ons ook op het lijstje gestaan. Vind hem nog steeds leuk.
Kiki (Gast) - schreef op 21-04 om 09:22
Ik vind Alper erg leuk klinken! Ik had er nog nooit van gehoord.
Bloem85 (Gast) - schreef op 24-08 om 15:45
Pepe!! Maar dan vind ik Pepijn nog leuker eigenlijk.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!