vrij unieke naam voor een jonge denk ik vinden jullie het wat - Zwangerschapsforum

Poll: is thorwald een goede jongs naam


apart
stoer
niet mijn smaak
wat betekend het?
hoe ben je er op gekomen?


jolenebeulenkamp - schreef op 22-08 om 22:09
hallo ik ben nu ongeveer tussen mijn 14d en 15d week.we hebben al de namen die we mooi vinden maar ik vroeg me af wat jullie er van vinden
voor een meisje Gwendolin
voor een jongen Thorwald

nou laat jullie meenig maar horen
en zijn er meer met unieke jongens namen.
 groetjes jolene
1 antwoord en 48825100x bekeken
Natalie - schreef op 23-08 om 07:34
Hey,
ik vind het wel leuk klinken; vooral de jongensnaam dan. Van gewendolin ben ik minder fan, is meteen ook een stuk couranter dan Thorwald.
Wij verwachten ons 2e kindje, een meisje. De naam houden we nog voor onszelf  maar ons eerste kindje, een zoontja van nu 2,5 noemt Thorben. Kregen er héél positive reacties op destijds en, nog steeds!

Groetjes Natalie

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!