janneke , thyra , felicia , Inga of Elisabeth - Zwangerschapsforum

Poll: janneke , thyra , felicia , Inga of Elisabeth


janneke
thyra
felicia
Inga
Elisabeth


bente (Gast) - schreef op 01-01 om 19:23
Wat vinden jullie mooi en ook passend voor een volwassen mens?
2 antwoorden en 37528472x bekeken
dvduren - schreef op 02-01 om 09:59
Elisabeth zonder enige twijfel! 
Janneke doet mij veel te hard aan Jip denken, Felicia vind ik een heel moeilijke naam, Thyra vind ik niet echt een naam en doet mij denken aan 'jij kan de tering krijgen'. 
Inga kan ook nog :-) Maar Elisabeth vind ik persoonlijk mooier.
Anoniem (Gast) - schreef op 02-01 om 21:34
Janneke vind ik niet leuk. Tuttig / oubollig en niet van deze tijd. Elisabeth vind ik een zware naam met veel mooie moderne varianten (Lisa, Lis, Elisa enz.).
Thyra en Inga vind ik beide wel leuk. Felicia de allermooiste naam. Vrolijk, vrouwelijk en melodieus.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!