Help, bijna 37 wk zwanger! Komen er niet uit - Zwangerschapsforum

zomaar (Gast) - schreef op 30-06 om 11:44
Derek vind ik leuk en fris. Wel mooier dan op papier dan uitgesproken, maar zeker erg leuk!

Rijk vind ik helemaal niet oudbollig, leuk/stoer juist.

De rest is niet zo mijn smaak (sorry!). Bij Koert vind ik Derek het leukste denk ik.
Misschien de leukste namen hardop uitspreken en horen hoe het klinkt? "Koert en Derek spelen verstoppertje."

Succes met de laatste loodjes! En een goede bevalling gewenst. :-)
4 antwoorden en 39294954x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 01-07 om 09:27
Ik vind Derek ook het leukste bij Koert! Ook een naam die je minder vaak hoort.
Maurits vind ik ook wel leuk maar minder bij Koert passen.
Moeilijk hè, jongensnaam...pffff
Succes!!!
Emily (Gast) - schreef op 01-07 om 10:16
Derek: vind ik echt niet mooi
Marnix: prima naam
Maurits:  vind ik ook niet mooi
Rijk en Jort: vind ik dan wel weer heel leuk! Stoer en uniek!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!