Laëlle of Laat beneden in de reacties een andere naam achter! - Zwangerschapsforum

Poll: Laëlle of Laat beneden in de reacties een andere naam achter!


Laëlle
Laat beneden in de reacties een andere naam achter!


pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:22
75 antwoorden en 39826011x bekeken
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:29
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:30
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:30
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:31
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:31
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:32
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:32
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:40
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:40
pHqghUme - schreef op 17-04 om 18:41
Emily (Gast) - schreef op 06-05 om 09:50
Jaëlle? Of Yaëlle
Liva of Jula vind ik ook heel leuk, en niet te veel voorkomend
Bianca - schreef op 06-05 om 19:26
Misschien vind je de naam Shaëlle (je zegt sja-elle) iets? Dat lijkt op Laëlle, maar Shaëlle vind ik persoonlijk mooier en gemakkelijker uitspreken. Bovendien hoor je die naam naar mijn idee nauwelijks (ik ken er maar 1)! 

Verder vind ik het lastig om een andere naam te verzinnen, omdat ik niet weet waar je van houdt
pHqghUme - schreef op 17-04 om 17:33
pHqghUme - schreef op 17-04 om 17:37
Fina (Gast) - schreef op 29-08 om 17:45
Liselle

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3