Na hoeveel weken overtijd had jij voor het eerst een positieve zwangerschapstelt in handen? - Zwangerschapsforum

Poll:


2/ 3 weken overtijd
1 weken overtijd
langer dan 4 weken overtijd


lila28 - schreef op 25-01 om 06:47
Excuus voor de typfoutjes, kan ze niet wijzigen!!!
4 antwoorden en 43835310x bekeken
Iza - schreef op 26-01 om 08:25
Ik had de zwangerschapstest positief in handen op de dag dat ik ongesteld had moeten worden....
Anoniem (Gast) - schreef op 20-02 om 11:25
4 dagen overtijd 2 positieve testen in handen...
anoniem - schreef op 20-02 om 14:14
2 dagen.

Ik voelde eigenlijk al 1 of 2 dagen voor mijn eigenlijke menstruatie dat ik zwanger was, maar toen was de test nog negatief.
Omdat ik niet ongesteld was geworden dus nog eens getest en jawel hoor.
Madelene - schreef op 12-04 om 19:32
Bij mijn oudste dochtertje kwam ik er achter toen ikĀ 
5 dagen over tijd was.
en bij mijn jongste dochtertje al 4 dagen voor ik mijn regels moest krijgen voelde ik dat ik zwanger was erg duizelig en erge hongerĀ 
en 1 dag voor mijn regels bevestigde de test dat ik zwanger was.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!