Hoi ik heb 3 weken geleden onveilig seks gehad met mijn vriend. Ik slik wel de pil maar was het 1 keer vergeten dus had het de volgende dag ingenomen.
Mijn vriend is niet in mij klaargekomen en heeft het optijd eruit getrokken. We denken dat ik niet zwanger ben, ik heb ook een test gedaan op de eerste dag dat ik ongesteld moest worden, maar ik las op internet dat vrouwen als ze een test vroeg hebben gedaan toch zwanger kunnen zijn. Ik ben ook ongesteld geworden wel zoals normaal maar toch ben ik nog bang dat ik zwanger kan zijn, ondanks de negatieve test en ik ongesteld ben geworden. Ik heb niet echt symptomen ik ben alleen af en toe misselijk dat word ik van bepaalde geuren en ik heb een harde onderbuik.
Zou iemand me hier mee kunnen helpen ik ben te jong om een baby te krijgen!!!
Voeg zelf een leuke reactie toe !