Goedemorgen,
Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en vroeg me het volgende af:
Is het normaal dat je al na 6 weken pijn ervaart bij het slapen op je buik? Ik ben namelijk al meerdere keren 's ochtends wakker geworden van kramp thv mijn baarmoeder.
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn!
Voeg zelf een leuke reactie toe !