Hallo lieve mensen
Ik ben een vrouw van 29 jaar die al een relatie heeft van 9 jaar samen met mijn vriend. Graag hadden we een kindje gehad maar door omstandigheden kunnen we helaas niet!
toen ik 4 jaar oud was moest ik men appendix laten verwijderen maar het bleek toen ik 17 was dat ze mijn baarmoeder hadden verwijderd!
Voeg zelf een leuke reactie toe !