Hallo allemaal
Ik heb mezelf zojuist aangemeld zodat ik ook mijn gevoelen/ervaringen en vragen kan uiten/stellen.
Na heel heel erg veel jaren de pil te hebben gebruikt zonder bijna geen stopweken gedaan te hebben. Ben ik wel na 4 maanden al zwanger geworden
Voeg zelf een leuke reactie toe !