Hoi allemaal.
Ik ben Luna en ik ben 30 jaar oud en ben getrouwd.
Mijn man is 35 jaar en we zijn bezig om een
wondertje tekrijgen.
We hebben wel al 4 schatjes van honden waaronder
3 chihuahua s en 1 Pekingees.
Ik hoop op dit forum gezellig te kunnen kletsen over zwanger worden en hopelijk daarna over zwanger temogen zijn.
Voeg zelf een leuke reactie toe !