Bella2013 Bella2013 Bella2013

helaas, Bella2013 heeft nog geen welkomstekst geschreven

Laat een berichtje achter voor Bella2013

Verooh
Hey, ik had dit ook, beetje bloedverlies, niet veel, een test gedaan. Direct negatief dus de vuilbak in. De zoveelste test na een jaar proberen. Wil je een kindje? Ik super graag maar het beheerst echt mijn leven en ieder teken denk ik van, jah, eindelijk. Maar nee. Benieuwd hoe je het stelt

 

Voeg zelf een leuke reactie toe !

Jouw naam: