Kimmy kimmy kimmy

Hallo ik ben Kimberley en mijn vriend en ik zijn het traject in gegaan voor ivf. 22 oktober hebben wij onze intake. Waarvan we 5 november de uitslag en het behandelplan krijgen.

Laat een berichtje achter voor kimmy

 

Voeg zelf een leuke reactie toe !

Jouw naam: