Hallo ik ben Kimberley en mijn vriend en ik zijn het traject in gegaan voor ivf. 22 oktober hebben wij onze intake. Waarvan we 5 november de uitslag en het behandelplan krijgen.
Laat een berichtje achter voor kimmy
Voeg zelf een leuke reactie toe !
kimmy
Welkom op de pagina van kimmy! Hier vind je alle openbare informatie over kimmy haar baby's zwangerschap foto's en nog veel meer!