Geen titel

Hoi iedereen, Is er iemand die naar aanleiding van de echo de nub-theorie kan toepassen? Wij zijn zo nieuwsgierig naar het geslacht .. Aanstaande vrijdag hebben we de geslachtsecho, dus sowieso nog een weekje in spanning! Liefs!

 

Door:

 

Reacties op ''

 

Voeg zelf een leuke reactie toe !

Jouw naam: