Shelby vriezenveen:: KraamTijd

Ik ben thuis of in het ziekenhuis bevallen ziekenhuis

Ik mocht na 4uur dagen of uren weer naar huis

Onze kraamverzorgster was marieke en dit zij ze over mij wat een mooi meisje

Ik sliep op 12-2uur

In de kraamtijd kreeg ik borstvoeding of flesvoeding flesvoeding

Hoe dronk ik, goed of niet goed ? goed

Ik ben ? 100 gram afgevallen en na 2 dagen zat ik weer op mijn geboortegewicht

Mijn navelstreng viel er af na 3 dagen

Tijdens de kraamtijd huilde ik weinig

Na 2 dagen ging ik voor het eerst in bad en ik vond het eng

Hoe vond je het om alleen voor mij te zorgen nadat de kraamhulp weg ging ? fijn en spannend

Wat ik mij het beste herinner van de kwaamtijd was de kraamtranen



 
Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan