Baby blauwe tepel - Babyforum

Anoniem (Gast) - schreef op 05-07 om 11:56
Hallo! 
Mijn dochtertje van tien maanden heeft ineens aan de rechterkant een blauwe tepel.niet de hele tepel maar een gedeelte ervan, de onderkant.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb dit bij haar broers nooit gezien namelijk… kan het dat ze daar gewoon heeft geknepen of iets dergelijks? 

Alvast bedankt! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!