Cat out of the box-rek ervaring? - Babyforum

San2016 (Gast) - schreef op 05-02 om 22:04
Heeft iemand ervaring met een Cat out of the box-rek? Het voorkomt dat de kat steeds in de box springt. Ik zag deze langskomen en het leek me wel wat. Die ballonnen werken niet echt. 
3 antwoorden en 32523556x bekeken
Hartje - schreef op 06-02 om 06:32
Ligt je kindje er al in? Ik kreeg de tip aluminium folie, dan springt ie r 1x in en schrikt daar zo van dat ie de 2e x wel laat. Hier dat allemaal klaargelegd maar katbeest keek e 't helemaal niet naar om en is er nooit ingesprongen, dus weet niet uit ervaring hoe dat werkt. Als ik de constructie zo zie werkt die cat out of the box rek wel maar lijkt me wel een dingetje om steeds er op te doen.. 
Hartje - schreef op 09-02 om 11:26
Haha oké dat werkte dus niet! Slim beestje. Succes met je rek! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!