15 weken zwanger en graag nieuwtjes, info, vragen delen - Babyforum

Arnhems meisje - schreef op 01-09 om 10:17
Hallo allemaal,

Ik heb met net aangemeld op dit forum. Fijn dat dit forum er is! Ik zou graag met anderen nieuwtjes, onzekerheden en mooie veranderingen willen delen.
2 antwoorden en 47211818x bekeken
Welkom...en gf, hier inmiddels 34 wk zwanger van de 2e.weet niet of ik je overal antw op kan geven, maar misch helpen met een vraag!!.wie weet
Arnhems meisje - schreef op 02-09 om 07:50
Dank je voor je reactie. Gefeliciteerd ook met je zwangerschap. Al een flink eind op weg zie ik.
Hopelijk verloopt de zwangerschap voorspoedig. Ik ben mij nu aan het oriënteren hier op deze website en het forum. Voor nu even geen vragen. maar wie weet komt dat nog. En anders is delen van leuk nieuws natuurlijk ook leuk.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!