Hoi dames!
Na 5 minuten zag ik een tweede lijntje op deze test.
Zien jullie ook iets of ben ik mezelf gek aan het maken?
Na een jaar zonder succes te hebben en van witte testen denk ik nu echt een licht streepje te zien .
Ik ben niet hier op het forum . En heb geen idee hoe deze forum werkt. Ik zie dat ik ook een naam heb gekregen. (Loes?)
Maar dat is mijn naam niet. Heb ik per ongeluk iemands naam gekregen.?