zien jullie ook iets?? - Zwanger worden forum

loes - schreef op 30-07 om 19:06
Hoi dames!
Na 5 minuten zag ik een tweede lijntje op deze test.
Zien jullie ook iets of ben ik mezelf gek aan het maken?
Na een jaar zonder succes te hebben en van witte testen denk ik nu echt een licht streepje te zien .
2 antwoorden en 42385625x bekeken
loes - schreef op 30-07 om 19:08
Ik ben niet hier op het forum . En heb geen idee hoe deze forum werkt. Ik zie dat ik  ook een naam heb gekregen. (Loes?)
Maar dat is mijn naam niet. Heb ik per ongeluk iemands naam gekregen.?
Nannie ❤ - schreef op 31-07 om 18:02
Je krijgt normaal gesproken niet zomaar een naam hoor, dan staat er 'gast' beetje vreemd dus..

Heb je een foto van je test?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!