zwanger of niet? helpp - Zwanger worden forum

lala11 - schreef op 30-04 om 14:49
Is deze test positief of niet?
Ben al meer als een maand overtijd
5 antwoorden en 43110548x bekeken
Hope,Love,believe (Gast) - schreef op 03-05 om 12:52
Ik zie geen streepje. misschien even lans de dokter. Ben je wel vaker zo lang over tijd geweest?
Anna - schreef op 05-05 om 19:40
De foto is niet goed.
Kun je geen duidelijkere foto maken?
En ik zou zeker even langs de dokter gaan.
Nonnii - schreef op 06-05 om 06:25
Ik zie echt wel een streepje hoor zelfs als de foto klein is zie je een vaag streepje. Heb je onlangs nog een test gedaan? Succes
Hyacint - schreef op 24-05 om 07:32
Inmiddels al meer bekend? Ik ben even nieuwsgierig.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!