Zwangerschapstest, positief of negatief?? - Zwanger worden forum

ikke88 - schreef op 27-12 om 11:14
Hi allemaal,

Ik heb net voor het eerst een zwangerschapstest gedaan maar ik weet niet of hij nu positief of negatief is?
Hij is van sensi test, vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden.

Thanks alvast voor het meekijken!
1 antwoord en 44073826x bekeken
samantha - schreef op 27-12 om 17:16
Hoii ik zie geen foto ?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!