Positief?? - Zwanger worden forum

Poll: Interpretatie van test


Positief
Negatief
Onduidelijk


Jel - schreef op 27-02 om 12:54
Hoi! Ik heb net (overdag) getest met een vroege test. Mijn nod is over 2 à 3 dagen. De test is wat mij betreft een beetje onduidelijk waar ik van baal.. Wat zien jullie? Foto is binnen afleestijd gemaakt.
2 antwoorden en 9074465x bekeken
Kimbra2021 - schreef op 28-02 om 09:35
Goeiemorgen,
Toevallig moet ik ook vrijdag ongesteld worden en test ik al sinds dit weekend. Nu waren de streepjes telkens licht en gister heb ik een ClearBlue test gekocht met 6 dagen van te voren maar dan met Zwanger/niet zwanger. vanochtend vroeg de test gedaan met ochtend urine en er kwam te voorschijn zwanger! 
Jel - schreef op 28-02 om 19:30
Gefeliciteerd! Wat mooi. Hier vanochtend ook weer heel licht positief getest, maar ga zo aan alles twijfelen! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!