Indrooglijn of toch positief? - Zwanger worden forum

roos123 - schreef op 12-01 om 18:54
Gisterochtend een kruidvat 2v5 test gedaan. Na 5 minuten zag ik niets, gaan ontbijten en toen ik terugkwam, zag ik wel een lijn.. vanmorgen een cb digitale test gedaan en deze gaf niet zwanger aan. Zou het dan een indrooglijn zijn? Wat vinden jullie van de foto? 
3 antwoorden en 9665305x bekeken
roos123 - schreef op 12-01 om 18:55
Becky - schreef op 13-01 om 12:12
Hoeveel ben je voor je nod? Na vijf minuten is het resultaat helaas niet meer betrouwbaar. Mijn ervaring met deze testen was altijd dat er heel snel een lijntje kwam. Ik testte wel altijd pas na mijn nod. 
Most15 - schreef op 14-01 om 11:39
@Roos, na afleestijd is vaak een indrooglijn. Digitaal geeft niet zwanger aan dus zou ik voor nu daarvan uitgaan. Wie weet ben je nog aan de vroege kant en blijk je later zwanger te zijn. Succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!