zwangerschapstest positief of niet? - Zwanger worden forum

hopendopeentweedewondertje (Gast) - schreef op 22-07 om 07:21
Dag dames,
deze morgen een test gedaan van kruidvat, en ik zie een mini-streepje maar ben helemaal niet overtuigd. Wat denken jullie? 
Dankjewel voor jullie hulp.
5 antwoorden en 16163254x bekeken
An1990 (Gast) - schreef op 22-07 om 07:25
Ik zie geen foto?
hopendopeentweedewondertje (Gast) - schreef op 22-07 om 07:28
hier de foto sorry ik begrijp er niks van  
popje - schreef op 22-07 om 08:13
Hey hey hey, 
Ik zie ook wel iets kleins en heel vaag! Binnen afleestijd gezien? En hoeveel dagen voor of na nod zit je? 
Want dit is wel heeeeel licht. 
Joyce2021 (Gast) - schreef op 23-07 om 06:38
Ja hoor, gefeliciteerd!! 
Joyce2021 (Gast) - schreef op 23-07 om 06:39
Mijn positieve testen ( 3 zwangerschappen) begonnen ook precies zo , over 2 dagen nog eens testen, dan zie je t beter

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!