Positief? - Zwanger worden forum

Anoniem11 - schreef op 30-06 om 21:26
1 antwoord en 16463244x bekeken
Mamavan2meiden - schreef op 01-07 om 08:17
Hoi,  wat voor test is dit? Ik zie wel een streep! Enchoelang na dat je de test deed, heb je deze foto gemaakt? Spannend!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!