Miskraam? - Zwanger worden forum

Lisa (Gast) - schreef op 28-04 om 18:54
Hoi!
Ik zit met een dilemma, wij zijn bezig om zwanger te worden en nu was ik 3/4 dgn overtijd, normaal een hele regelmatige cyclus. Nu heb ik een test gedaan en kreeg ik dit te zien? Wat denken jullie? Helaas kort daarna hele erge buikpijn gekregen en toen nog een test gedaan en toen was hij negatief....

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!