DAMES HELP! Zwanger of niet?? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 11-01 om 20:03
Welk merk was de positieve test? 

Als je de pil juist slikt en een ontrekkings bloeding hebt gehad lijkt het mij sterk dat je zwanger bent.
Waarom ben jij gaan testen?
3 antwoorden en 19184329x bekeken
Brendyy - schreef op 11-01 om 20:06
De positieve was van Sensitest.
Ik was een paar dagen wat misselijk, daarom de test gedaan. 
Anoniem (Gast) - schreef op 12-01 om 11:23
Ik zou er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. 

Als je de pil correct slikt heb je geen eisprong namelijk.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!