Zwanger? - Zwanger worden forum

Orchidea - schreef op 08-09 om 13:46
Je kunt nu een test doen. Wij weten zo helaas niet of je zwanger bent.
3 antwoorden en 21058155x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 08-09 om 13:51
Ik zou heel graag nu al willen testen.. maar ergens toch bang dat m’n menstruatie doorzet aangezien het wat kan uitlopen door de antibiotica die nog nawerkt. Ben bang dat als ik nu al test dat dan nog geen 5 min erna mijn menstruatie wel in een keer doorzet. Vind het ergens toch vreemd dat mijn menstruatie al sinds vanmorgen niet door wilt zetten dat roept bij mij toch weer vragen op???? 
Knoetje - schreef op 08-09 om 14:08
Gewoon voor de zekerheid testen, dan weet je het en hoef je er niet over te malen. En als je MS dan toch doorzet, dan weet je dat ook weer. Stress kan je MS ook uitstellen. Of je cyclus kan een keer wat anders zijn als normaal. En wat maakt het uit of je nu test en uiteindelijk de MS doorzet? Heb je in elk geval dubbele uitslag.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!